هتل های مشهد
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل مشهد مشهد

هتل 4 ستاره مشهدهتلی  واقع در حاشیه میدان بیت المقدس مشهدمی باشد. فاصله 150 متری این هتل از ورودی حرم امام رضا باعث شده تا مورد توجه زائرین تور مشهد قرار بگیرد. فاصله این هتل تا حرم پیاده کمتر از 4 دقیقه میباشد و نیازی به استفاده از ماشین نیست.

-مشهد-مشهد6.jpg

امکانات هتل مشهد مشهد :

اتاق های هتل 4 ستاره مشهد همگی دارای تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. از دیگر امکانات هتل میتوان به دارا بودن لابی، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، سالن کنفرانس و رستوران با ظرفیت 250 نفر اشاره کرد. اینترنت رایگان در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

-مشهد-مشهد4.jpg


هتل اترک مشهد

هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع ) احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند.

-اترک-مشهد4.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترکمشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-اترک-مشهد2.JPG

_اترک_مشهد_2.jpg

 جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

 





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: